ذهن آرام و برتر

ساخت وبلاگ

برای رسیدن به حال خوب باید به این موضوع دقت داشته باشید که افسردگی و احساس تنهایی می تواند شما را در حالتی ببرد که فقط به خود و افکارتان فکر کنید. تصورتان این است که همه چیز حول محور شما اتفاق  می افتد اما باید بتوانید خود را از این حالت خارج کنید.

فرض کنید به همکارتان پیشنهاد می دهید ناهار را با شما صرف کند و او پیشنهاد شما را رد می کند. در این حالت افرادی که زمینه افسردگی و احساس تنهایی را دارند، به این فکر می کنند که طرد شده اند و یا دوست داشتنی نیستند. اما باید از این زاویه نگاه کنید که شاید همکار شما قرار ملاقات دیگری داشته و یا آنقدر سرش شلوغ است که فرصت ندارد با شما ملاقاتی داشته باشد.

به افرادی که احساس تنهایی دارند کمک کنید

با وجود اینکه شما خود احساس تنهایی و افسردگی می کنید اما پیشنهاد می شود که به ملاقات افرادی که تنها هستند بروید و احساستان را با آن ها به اشتراک بگذارید.

البته برخی افراد این احساس تنهایی را به شکلی منفی به دیگران نیز منتقل می کنند. این باعث می شود شما بیشتر احساس تنهایی و افسردگی کنید. اما مساله ای که وجود دارد این است که ما در برابر افرادی که احساس تنهایی می کنند، مسئول هستیم. به عبارت دیگر شما با کمک به آنها حتما می توانید به خودتان هم کمک کنید. به طور مثال می توانید در مجموعه هایی که کودکان و یا افراد سالخورده تنها هستند، عضو شده و اوقاتی را با آنها بگذرانید.

ذهن آرام و برتر...
ما را در سایت ذهن آرام و برتر دنبال می کنید

برچسب : حال خوب, نویسنده : علی اصغری goodmind بازدید : 348 تاريخ : يکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت: 22:09